Thursday 23 June 2011

Cerita Hari Khamis



Hari ini terasa bosan plak. Apa tidak, segala urusan2 dunia surirumah sd beres semalam. Cuci kain, kemas umah, mop lantai bla..bla..bla..masak..bla..bla.. ( kereknya kasitau semo plak!) hehehe~ Rumah aku pon Xla besar sgt dan hanya 2 org hamba Allah ja. Jadi potensi rumah berselerak tu amatlah tipis sekali.


Semalam mo dijadikan cerita tambahan, petg pukul 4.30 pm aku da siap2 mo tgok rancangan favourite ku di saluran 391, KBS More than you can imagine kunun ( mo imagine apa jg? T_T ). Rancangan "Dream Team".. mak aiii...dan dan plak black-out petg tu smpai magrib. Aku ingatkan kejap ja. Menaruh harapan besar sd ni harap2 hidupla cepat2.. Hampehnya!! Tp berita baiknya, petg tu jg aku da siap mandi awal2 takut mlm lagi gelap bab tiada api. hohoho~ Terbayang2 Anjasmoro sd.


Oklah, mo sambung baca majalah kegemaran ku plak  Mingguan Wanita. Petang2 camni aku Xsuka tido ng tengok TV. Apatah lg drama2 spt Amanah dlm Cinta, Marimar. Heroin cantik2, tp drama bikin sakit jiwa Oo. Mo tgok Boys Over Flower plak, sd khatam dr dulu lg. Bosan jg tgok balik2 biarpun Lee Minho tu sungguh jambu. huhuh~  Oklah, switch status :: OFFLINE


No comments:

 

Hadiah dari Syurga Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting