Wednesday 8 June 2011

Hati & Jiwa..




Hmm..mahu cerita apa ya diawal launching blog ku yg X seberapa ni? Ah hah!! kongsilah sedikit alkisah aku dan pria pujaan @ En.Nas. hehehe~ Betullah kata orang, jodoh kita sebenarnya bukanlah org jauh2. org situ2 jg. Just like me. Dapat the boy next door jer..jimat tambang.huhuh!! Aku dan en.Nas sebenarnya sudah kenal dr kecil lagi. Jiran sebelah rumah jak. Tp waktu tu biasalah budak2, dia hanya tahu main, main, main dan main. Dan aku lak budak baik ala2 blessing gitu. duk diam jer..hehehhe~ (padahal byk ke'blur'an melanda dimasa itu..T_T ) Sebab tu lah background blog aku ni bertemakan zaman kanak2. Mengimbau kisah aku dgn en. Jiwa lah katakan..
Walaupun berjiran tp X pernah pun bercakap mahupun bermain guli ka, getah ka, main daun terup ka, main kejar2 @ bubut2, main sembunyi2 @ tapuk2 ka dgn en.Nas. Sebab dia tersgt nakal, jaguh kampungla org bilang. Tp bila da besar, dia jd blessing boy plak. syukurrr..http://www.emocutez.com

Aku mula mengenali dgn lebih mendalam en.Nas pun waktu aku berhijrah ke sjung da. Di situlah bermulanya bibit2 cinta..aiseimen.. dan Alhamdulillah telah pun selamat mendirikan masjid Allah dan kami menanti hadiah dr syurga skrg ni. Zainas junior..

Ku mencintai en. Jiwa ku..hiihihi~





2 comments:

Nasiruddin Nor said...

Kembang hidong sia (^oo^) hahah

ZaiNas said...

kembg pon xpala. somiku jgak..hahaha~

 

Hadiah dari Syurga Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting